Horizon: Zero Dawn Günlükleri #5: Sona Bir Kala(Final)

Horizon: Zero Dawn günlüklerinin son bölümüne hoş geldiniz…

Şu an oyunu 31 veya 32 saat oynadım, 48. seviyeyim ve %82 bitirdim. Büyük ihtimalle siz bu yazıyı okurken, ben oyunu bitirmekle uğraşıyor olacağım.(Evet, yazıyı önceden yazdım.) Ve şu ana kadar ki düşüncelerimin küçük bir özetini yapmak istedim. Artılar ve eksiler şeklinde gideceğim. Başlayayım.

+Hikaye çok ağırlıkta değil ama özellikle Eski Dünya’nın kalıntılarında gezmek oldukça eğlenceli.

-Her ne kadar 26 adet robot çeşidi var dese de bunların çoğu, birbirinin aynısı. Sadece birinde boynuz var, diğerinde yok. Veya birinde tüp arkasında, birinde gövdesinde gibi değişiklikler var.

+Oyunun grafikleri aşırı güzel. Detaylar, mükemmel ötesi.

-Grafikler güzel ama oyunda Bug’lar ve Glitch’ler de yok değil. Birkaç oyun bozan Bug’a denk geldim. Sinir bozucuydu.

+Yan görevlerin büyük çoğunluğunun bir konu ile desteklenmiş olması mutluluk verici.

-Fakat her ne kadar beni sıkmasa da bu yan görevlerin çoğunda izleri takip edip taştan taşa atlıyoruz ki bu da sıkıyor.

+Platform mekanikleri aşırı otomatik olmasına rağmen sıkıcı değil.

-Fakat bu platform mekanikleri maalesef çok fazla çeşitlendirilmemiş, ve Uncharted tarzında sahneler yapılmaya çalışılırken de aşırı gereksiz, sıkıcı ve saçma sahneler ortaya çıkmış.

Aslında şimdilik bu kadar demek istiyorum çünkü bu hafta bir incelemesini yapacağım. Evet, dün gördüğünüz Hafta Sonu yazısındaki programdaki Oyun İncelemelerinden biri Horizon: Zero Dawn incelemesi. Ama hangisi olduğunu söylemeyeceğim. Zaten yarın anlayacaksınız. Horizon: Zero Dawn günlükleri, bitti. Son kez, görüşmek üzere…

Horizon: Zero Dawn Günlükleri #5: Sona Bir Kala(Final) için 2 yanıt

  1. OzgurLog
    15 Ocak 2018 23:16 (270 yorumu var)

    Bir oyunun daha sonuna geldin yani.. 😀

Bir cevap yazın

Araç çubuğuna atla
Online Oyunlar Listesi - Oyun Haberleri - Oyun Videoları Youtube - Steam Çekiliş
Tüm hakları Mario'nun mantarında saklıdır.
Hakkında - Gizlilik - Kullanım Şartları